My weekend

Fredag: Var i skolan som vanligt. Åkte sen hem en stund och vidare på träningen som gick bra. Erika och Felicia sov hos mig, så vi smittade ner varandra med förkylning.

Lördag: vaknade tidigt med tjejerna. Vi fixade oss sen åkte jag och Erika med Sonya till hennes träning. Vi åkte sen vidare till Haninge och sen hem. På kvällen hade vi överrasknings fest för Lasse. Det var bara massa gubbar där som åker motorcykel haha. Tror att dom två yngsta förutom jag, var 20. Åkte hem vid halv tolv och tog över barnpassningen. Kände sen att jag hade feber..

Söndag: vaknade tidigt med tjejerna. Vi åt frukost och gjorde inte mycket alls. Klockan två kom Lasse och Hilda hem med en kusin och en gammal vän från Skåne. Hade fortfarande feber så jag stannade hemma från träningen..


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0