Sjukling

Hejhej. Antonia har sovit hos mig sedan i söndags. I söndags kväll så åkte vi och handla godis på shell, och träffade även Emmelie och linda ett tag! Vi somnade runt 1. På måndagen vaknade jag först klockan 10 men somnade om till 2. Stackars Antonia som vaknade redan 11 och som väntade på att jag skulle vakna. Vi åkte hem till henne runt 3 och hon packade osv. Sen åt vi middag hos henne och Sen drog vi ut. Vi träffade chricke,Adam och erik på kvällen. Typ kollade på film. Kände mig redan då dålig. På kvällen hade jag svårt att sova för hade så ont i halsen och blev även förkyld. Trodde att jag hade feber.. Vaknade i morse vid 1. Vi låg och snackade ett tag osv och sen drog Antonia. Har nyss tagit tempen och japp, jag hade rätt. Jag har feber. Min älskling är lika sjuk som mig, hoppas bara inte jag har hångelfeber, då dör jag!! Ska kolla på o.c nu. Blir bara att vara hemma idag! Åh.. Kul att bli sjuk på sportlovet..

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0