1. Åtta bekännelser

- Jag hatar att bråka,(även fast det kan hända ibland)

- Jag älskar att ha folk runt omkring mig som jag kan prata med.

- Jag har 3/fyra kuddar i sängen, men sover bara med 1.

- Jag försöker att inte döma någon före jag träffat/lärt känna dem, utan försöker skapa min egen uppfattning om personen.

- Jag bokstavligt HATAR att vara lång, men tycker det är fint på andra.

- När jag var liten var jag riktigt snål av mig, haha, men det sitter inte kvar längre som tur är;)

- Det förhållande jag är i just nu, är typ det ända förhållandet jag har haft i hela mitt liv som jag tycker räknas.Det här är verkligen ÄKTA kärlek.(om man inte tänker på det man hade när man var liten)

- Jag ÄLSKAR att prata

- Jag är envis, vill ofta ha som jag vill.

- Min favoritfärg är gul, har varit det jag var yttepytteliten!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0