16.56

Hejhej. Sjukt trevligt hade vi hos mickan igår, dock var jag lite seg, hade inte sovit så mycket natten innan eftersom min kära pojkvän skulle upp för att matcha med boxningen typ i uppsala tror jag(?) När jag kommit ner till pappa satte jag på mig nya fräscha kläder och tog en snabbdusch. Träffade även malin och Tilda en snabbis innan jag skulle åka. Åkte hem till Emy där vi satt vid datorn, lyssnade på musik, fixade oss inför kvällen och åt middag med hennes fina familj. Sedan drog jag emy och sofie hem till mickan där även simon, challe och madeleine var.
Vi spelade sällskapsspel och snackade massa roligt! När Simon,challe och Madeleine åkte hem runt 1 tiden så spelade jag mickan,emy och sofie "jag har aldrig". haha lite roligt faktiskt. Sen fixade alla sig för att gå och lägga sig runt två, och alla somnade nästan på en gång för vi var så slut!

Idag vaknade jag av att emy låg och pickade på mig och sade att hennes mamma skulle komma och hämta henne  om tio minuter. (då var klockan 12). Så jag klev upp, kändes fortfarande som jag sov, men jag orkade knalla till bilen med sofie och emy. Vi åkte till ica maxi där emy och sofie tog en pommes. haha
Sen gick jag hem till sofie, vi åt macka för jag var så hungrig och låg och kollade på bad teacher!

Nu är jag hemma hos mamma och ska ligga och lata mig innan träningen! Pussen!


haha,en söt emy och en söt felicia för ca. 3 år sedan(tror jag)

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0