Dag 01 – Om mig


Har ju gjort två såna här tidigare, men jag kan göra en till!
Jag är envis, håller ofta fast vid mina åsikter och bleslut. Jag hatar att diskutera/bråka via internet eller sms, tycker man ska ta sånt face 2 face. Jag säger alltid som jag tycker och tänker. Jag har respekt mot alla, men förlorar den snabbt mot en person om personen har brist på den själv. Jag älskar mat, mina vänner och cheer. Jag satsar mer och mer på skolan och om man tänker på hur det har sett ut för mig i skolan förr, så är det här riktigt bra. Jag snackar mycket och blir väääldigt skrattig när jag är trött, vilket jag ofta är haha. Jag bjuder mycket på mig sjä

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0