Dag 03 - mina föräldrar

Min mamma heter Helene, är 35 år gammal och världens bästa mamma. Hon har kämpat så mycket genom sitt liv och aldrig gett upp. Hon bad mig flytta för att vi skulle få en bättre relation, och det har vi verkligen fått. Jag älskar henne otroligt!

Hilda, är min underbara foster mamma som jag kan prata med allt om. Hon förstår mig riktigt bra och stöttar mig jätte mycket. Hon kommer exakt ihåg hur de var att vara tonåring vilket är väldigt skönt.

Lasse, är min fosterpappa som är väldigt rolig och snäll. Han vill verkligen att jag ska ha det bra och klara skolan vilket jag uppskattar väääldigt mycket!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0