Felicia Sjöblom - mitt år under 2011

Tänkte köra en likadan som Felicia Höglund..
Januari- Jag hade firat nyår med Emy lindha och lindhas kille och några mer härliga prickar. Kan inte påstå att det var den var den bästa nyår som jag firat, men det var riktigt mysigt och vi hade det kul, verkligen!! Jag hade tappat mycket kontakt med Amanda som jag var mycket med under sommaren 2010. Men jag var mycket med Sofia och Emy under denna tid tror jag. Var med olika blandade människor om jag ska vara helt ärlig.
Februari- Skolan rullade på som vanligt och jag hängde inte riktigt med för att tiden bara flög fram, jag hade många tankar på om hur balen skulle vara och hur orolig jag var att förlora alla mina underbara vänner när jag skulle byta skola. Var under denna tid mycket med Felicia och lärde känna Emmelie rasmus,linda och träffade på många människor i stora vika.
Mars- Var inprincip bara med felicia under helgerna, jag och felicia fick en riktigt bra underbar relation till varandra, och jag kände att hon var verkligen den personen som gjorde mitt liv så bra. var fortfarande med andra, men henne jag tillförlitade mig på och hon var den jag ringde till om något hänt mig, bra eller dåligt. Försökte hjälpa henne eftersom hon hade svåra tider i början av året och ville bara göra henne så lycklig för allt jag kunde! Vi var som piff och puff :) Vet inte när sportlovet är, men på sportlovet åkte jag till Amanda och var där ett tag, hade då inte träffat henne på superduperlänge, nu har det snart gått ett år..
April- Jag tror det var under denna tid jag kom nära emmelie och rasmus och vi umgicks mycket,även med Felicia, som det alltid var vi fyra liksom. Jag var mer med mina "nynäskompisar" än dem i västerhaninge.
Maj- Kom inte ihåg så mycket, det första halvåret gick så fort, jag planerade mycket om balen och köpte min balklänning. Började vara med Antonia allt mer och mer tror jag...? Åkte till Finland med Cougars och fällde sjukt många tårar för jag skulle sakna alla så mycket. Kom ihåg att Melissa sa: "innan vi gick ut på mattan på nordic open, Kom igen nu tjejer, nu gör vi det här för Felicia, det är hennes sista gång hon tävlar med Cougars" Grinade som faaaaaaaan..:(
Juni- Var månaden som jag och antonia var supertighta, vi åkte till grönan, sov hos varandra inprincip varje dag och hade de supermysigt. Balen var så lyckad, och skolavslutingen grinade jag så mycket över att jag slutat nian och kände mig så stor. Kan grina än idag för jag saknar dem så mycket.. vårat skol-gäng;) Jag fyllde år, och på min födelsedag fotades jag och min syster.
Juli- var mycket på niksta, hamvik, med Antonia, umgick bara med nynäsfolk inprincip. Mest Antonia, gled ifrån lite från vh-people lite, och var inte lika mycket med Felicia, vi träffades bara mer med alla människor inte så mycket själva. Åkte tomlands med släkten på mammas sida och familjen. Var ute på landsort, och kom allt närmare Anton, eller vad man nu ska säga, hade alltid haft en bra relation med honom.
Augusti- Under dem 2 veckorna var superjobbiga, saknade jätte mycket antonia och jag åkte till Anton första gången själv utan Emy. Livet flöt på som vanligt. Skolan började också...
September- Månaden då jag och min älskling blev tillsammans, 19 september. Tappade allt mer kontakten med Sofia, Evelina och var mycket på helgerna med Anton i Bålsta.
Oktober- träffade lite allt möjligt folk, var med så många kompisar jag kunde hinna med. Var även mycket med Anton på helgerna, kände att jag inte träffade mina kompisar och gled ifrån dem allt mer och mer. Hade mycket i skolan, hann knappt med.
November- Var månaden som var jobbigast i skolan, jag hann knappt med något, var så skoltrött. Liver rullade på och jag hann inte med. Var lite med Felicia och Sofia och Antonia.
December- Sov hos Felicia Höglund första gången sen hon flyttat till sin nya fosterfamilj med Erika, hade juluppvisning med cheerleadingen.var med Anton under jullovet. På julen firade jag med pappas sidas släkt. Nyår firade jag med Anton,Alva,Vanja,Viktoria,Emma,Nicklas,Calle,calle,kevin och sen vet jag inte vilka mer.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0