Härlig helg!

Nu ska jag snart nanna kudde, får se när det blir, vad "snart" leder till. Har haft en supermysig helg. På fredag var jag och anton bara hemma och hade det mysigt. Hade saknat han så otroligt mycket! På lördagen träffade vi två härliga prickar, Felicia och Lovisa, för vi skulle gå och handla godis och bestämde träff med dom!;)

Sjukt kul var det i alla fall. På kvällen efter vi träffat dem drog vi hem och tog det lugnt med film och massa annat gottigott! Idag så åkte jag och anton och träffade min kära mor och syster innan träningen. Vi åt på nancy's innan träningen, och träningen gick super!! ett minus är att jag har ont i armen, men skit samma!! Dm om tre veckor och man vill bara sjunga halleeluuulliiijjajaaaaa!! hehehehe, taggad till TUSEN. Nu ska jag lägga mig i min ensamma säng helt lonely, hoppas denna skol-vecka går fort för helgens planer är roliga, ska ju fira födelsedags-barnet emy som blir 17 år! Även vara med Sofia och träna, wiieehoo. Puss och godnatt för mig, orkar inte sitta vid datan längre!

Världens bästa pojkvän, jag kan inte önska mig något bättre än honom, det ska ni veta!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni är sjukt söta ihop!

2012-02-15 @ 22:30:12
URL: http://saraamanda.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0