Mitt 2011.

Tänkte berätta om mitt 2011. Lite sent, men bättre sent än aldrig!
Januari.
Jag tillbringade det nyåret med Julia på Torö. Det var trevligt, men kan inte påstå att det var en utav våra bästa dagar. Dagen efter gjorde vi något väldigt dumt, som vi fick straff för. Ångrar det verkligen! Men under den månaden tillbringade jag all min tid med mina vänner och var ofta i Stora vika. Var väldigt mycket med Emmelie och Julia. Flyttade i slutet utav den här månaden.
Februari.
Jag umgicks fortfarande mycket med Emmelie, Julia, Linda, Rasmus osv. Jag tror att det var här Felicia lärde känna Rasmus & Emmelie. Hade flyttat till min andra fosterfamilj och bodde i skogen. Bytte även skola. Tillbringade mycket tid på skolan, träningen och vännerna. Hatade att vara hemma. Ljög första gången för dom där jag bodde och firade Emmelie på hennes födelsedag! Började prata med Binta mer som en vän än som en främling jag bara bodde med.
Mars.
Umgicks mycket med Felicia och hon hjälpte mig väldigt mycket. Började glida ifrån Julia lite grann. Jag och Felicia skapade bloggen!
April.
Kommer inte ihåg så mycket. Började glida ifrån ett par personer mycket. Mina vänner var fortfarande väldigt viktiga för mig, men jag la inte ner någon tid på dom som inte la ner tid på mig. Jag umgicks mycket med Emmelie, Felicia och Rasmus. Enkelt och kort.
Maj.
Började lessna mer på allt och alla runt om kring alla. La ner mer tid på cheer och gjorde allt för att få flytta hem. Fyllde även år, vilket var den värsta födelsedagen i mitt liv. Den glömdes ju bort!
Juni.
Sommarlovet började, och jag var mycket med Josefine i Ösmo. Saknade skolan lite för jag ville inte vara hemma. Jag och Josefine tillbringade mycket tid ihop. Firade första kvällen på sommarlovet på Nicksta med Josefine med mycket andra människor.
Juli.
Var med mycket blandade människor. Bland annat Felicia, Antonia, Rasmus, Josefine, Binta, Yamina. Sommaren förändrade mig inte som människa som den brukar, men den gjorde mig starkare. Var på grönan med Julia, Robin & Pontus.
Augusti.
Fortfarande sommarlov, var med mycket olika människor. Var på grönan igen med Binta. Vi fick som vanligt vara bort länge så vi blev ganska lack. Var med Josefine och massa andra på ung08 varje dag förutom fredagen, då jag var på kryssning med Betty. Lärde känna bla Arika under ung veckan! Skolan började och jag lärde känna Lovisa.
September.
Kände att jag kommer klara åttan med dom nya betygen, men kolla halva åttan har gått och jag är minst godkänd i alla ämnen! Jag och Lovisa blev tajtare och tajtare. Vi testade alla gränser i klassen. Hahah ojoj
Oktober.
La ner mycket tid på skolan, träning och Lovisa. Vi busade lite hihih. Lärde känna Tony! Flyttade även hit. Och vet ni? Jag ångrar det verkligen inte. Älskar att bo här, och jag känner mig verkligen hemma. Det här är min familj! ♥ November.
Fick min Iphone ♥ Fixade mer och mer i mitt rum. Kände mig mer och mer hemma. Träffade inte mamma eller Charlie på hela den månaden vilket var välidgt jobbigt, men jag log ändå! December.
Bara en månad sen ju! Kämpade på med det sista i skolan, fick reda på att jag verkligen blev godkänd i matten vilket jag blev så himla glad över! Jag planerade att fira julafton med mamma, mormor, Charlie, min morbror med familj och även mina kusiner jag inte hade träffat på sjukt många år. Och så blev det! Firade det nya året med familjen och Emilia i Skarpnäck!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0