träning soon!

Hello, hade packat ner saker som jag skulle ha med till anton för skulle åkt till han i helgen, men det blev inte så för det råkade komma en cheer-träning på lördagen så kan inte åka dit, så nu kommer jag inte träffa honom på 3 veckor... åhh! Känns ju lite surt, men det är klart att jag vill träna inför galan på måndag!:) sitter och väntar på att min syster ska komma och hämta mig för att åka och träna, jag känner mig varm och jag tror att jag har feber..eller jag vet inte, känner mig allmänt hängig i alla fall och är förkyld och ont i halsen.
Men nu orkar jag inte skriva mer, vi höres lateroo , pusspuss


bild från typ 7:an, shiiit vad smal jag var! A woman with any curves..



Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0