U S A

Påskveckan ska jag ner till USA helt ensam. Ska bo där ensam och allt. Bara koppla av osv, helt ensam. Shoppa som fan! Hahah inte riktigt, men jag ska åka ner till dit ensam. Först till New York och byta flyg sen ner till Florida där familjen möter upp mig. Dom kommer åka ner en vecka tidigare än mig. Jag stannar kvar i Sverige en vecka extra bara för att träna. Hur många på en skala 1-10 skulle göra det? Inte många inte. Men när vi väl är där nere ska vi göra massa grejer, antagligen Disney. Så ska vi äta massssssa gott ♥ Och S H O P P A ♥♥ Kommer bo på hollister och Victoria Secret hehe.. Längtar som bara den!
image description

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0