Vill bara uttrycka mig lite..

Har sån fet lust att banka all din lilla vett du har i din trånga lilla skallen bara för det du har gjort. Jag har lust att ge dig så mycket stryk så du inte kan gå på ett år. Jag har lust att kalla dig så mycket saker, men det är du fan inte värd. Det ord jag skulle vilja beskriva dig med uttalar jag inte. Nej jag låter bara ordet snurra runt i mitt huvud och jag låter mina läppar forma ordet utan att uttrycka det. Och vet du vad jag mer gör? Jag låter mina fingrar skriva ordet, horunge. Mer än så är du inte värd att bli kallad. Mer än så är du inte värd förutom alla hårda jävla smällar.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0