FJÄRDE BÄSTA

Sorry för att jag inte har skrivit alls på flera dagar men jag har haft fullt upp enda sen jag kom hem i måndags kväll. Igår var jag och familjen ute med några grannar och åkte båt. När vi kom hem efter att ha ätit och handlat kom Lovisa hit och har varit här sen dess. Därav den dåliga uppdateringen!
Men hur gick det på EM? Jo, vi satte nästan allt. Hade en misslyckad nergång och sådär, men annars gick det bra. Vi kom fyra, vilket jag är sjukt glad över, Fyra i Europa är faktiskt stort! Tyvärr var det här den sista tävlingen med Cougars 2011/2012, och jag hoppas verkligen att jag kommer in till 2012/2013 för då ska jag satsa mer än någonsin på att lära mig flickis. 
 
 

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0