Sommarens bästa dag

Har umgåtts med familjen hela dagen, vilket har varit så himla mysigt! Jag har varit barnvakt åt tjejerna i två dagar nu, det behövdes verkligen. Det känns som att vi aldrig ses längre och dom håller på att bli så kaxiga. De börjar växa upp till små/stora människor vilket både är roligt men tråkigt att se. Vi var iallafall hela dagen i Nynäshamn och hängde lite i hamnen. Lasse kom dit efter han hade jobbat då vi åt glass, såg på båtar, såg världens sämsta trollkar och såg mer båtar. Vi åt middag på Freja och jag beställde plankstek som man alltid får mun orgasm av, dock smakade den annorlunda idag. Därefter hälsade vi på några grannar och nu är jag förkyld som ett as och känner av astman dock att jag tagit medicin. Vill verkligen inte vara sjuk! Imorgon ska jag till rudan med några tjejer. Hoppas att vädret är stabilt, tänker inte tillåta att det regnar en dag till den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Eran blogg är så JÄVLA bra! Ni skriver inte om något speciellt och det gör den unik på sitt egna lilla sätt. Älskar verkligen alla era citat inlägg och dem galna oseriösa inläggen!!! Tack för att ni ger mej nåra skratt när jag läser eran blogg

Men jag har några frågor till FElicia Höglund som handlar om kompisar.....

Vad Tycker du är det värsta beteendet en kompis kan ha ?
Vad är inte okej hos en kompis ?
Det jobbigaste hos en kompis ?

2012-07-21 @ 13:10:33

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0