Svar

Amanda:
Eran blogg är så JÄVLA bra! Ni skriver inte om något speciellt och det gör den unik på sitt egna lilla sätt. Älskar verkligen alla era citat inlägg och dem galna oseriösa inläggen!!! Tack för att ni ger mej nåra skratt när jag läser eran blogg Men jag har några frågor till FElicia Höglund som handlar om kompisar..... Vad Tycker du är det värsta beteendet en kompis kan ha ? Vad är inte okej hos en kompis ? Det jobbigaste hos en kompis ?
 
Börjar med att tacka så jätte mycket! Jag ska svara på dina frågor, så som jag tolkar dom. Hoppas att du förstår mina svar! 
 
Det värsta beteendet en kompis kan ha är nog kaxigt/bitchigt/dryg/otrevligt/oförskämt/otacksamt/självisk.
Det är inte okej när en kompis tex. ljuger, tar din pojkvän (ojojoj, vad är det för vän?), inte tackar (!!!), inte är hjälpsam. Asså det finns så himla mycket saker som inte är okej.
Det jobbigaste hos en kompis kan jag inte riktigt svara på, men jag avskyr när någon ställer in i sista sekund. Speciellt när man har sett fram imot det jätte länge..
 

 
Glöm inte att en vän som tex. får dig ledsen, sviker dig, ljuger för dig, eller är elak är ingen vän.s
Och återigen tack så mycket Amanda. Älskar såna här kommentarer. Fortsätt såhär! ♥♥♥

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0