Trodde aldrig att jag skulle känna såhär

Jag trodde aldrig i hela mitt 15 åriga liv att jag skulle känna såhär jag känner. Jag vill verkligen inte åka hem. Jag är så sjukt less på Stockholm, det händer aldrig något, och när de väl händer något är det precis samma saker som har hänt 700 gånger innan. Bara samma tjej bråk som är så jävla onödiga så man vill spy. Jag orkar inte med att smuts och alla samma gator. Alla samma hus, alla samma människor. När ska det hända något nytt? Jag vill verkligen inte hem, skulle kunna stanna här en vecka till. Om inte mer. Mitt älskade Stockholm.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0