Sommarlov och ett tack till er!

Jag är så himla nöjd över att jag bytte skola. Är verkligen hundra fyrtio procent nöjd, och jag skojar inte. Ångrar inte en sekund att jag bytte! Och imorgon är det sommarlov. Hallå, hur underbart är inte det?!?! Konfirmation läger med människor jag aldrig träffat, EM, Norge, Skåne, till Emmas sommarställe någonstans, SHOPPA, äta, sola, och aaaaaaaaaaaallt! Ååååh är så himla taggad! Den här sommaren kommer bli jättejättejätte bra
.
Och förresten! Jag vill bara tacka alla som aldrig har trott på mig när det gäller att klara skolan. Tack! Verkligen tack för att ni inte trodde på mig. Ni har fått mig att kämpa som in i helvete. Bokstavligen. Så en massa pussar och kramar till er ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0