söndagar är ju så underbara

Vaknade runt tio, halv elva idag. Åt väärsta frukosten med familjen, och tårta ifrån igår till efterrätt. Helt sjukt gott! Har sen dess gått runt i morgonrock och suttit vid datorn. Super skönt. Ska snart börja fixa mig inför träningen, måste sätta på mig ''riktiga kläder''. Typ jeans och tjocktröja osv eftersom jag ska åka motorcykel till träningen hohoho. Efter träningen har jag möte i haninge. Ja, halv åtta på en söndag. Det är jobbigt när man får sommarlov på onsdag och åker till Linköping på fredag. Hoppashoppashoppas att det finns mottagning där så jag kan blogga och uppdratera instagram!
Mamma ♥

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0