Sorry!

Ja, uppdateringen är dålig. Men jag har haft fullt upp, har ju varit på konfirmations läger i Linköping och sen jag kom hem där ifrån har jag varit med Yennifer. Vi har tillbringat dom tre senaste dygnen tillsammans, och den där tjejen får än verkligen glad! Iallfall jag har inte orkat koppla ihop tv:n och datan så jag kan blogga. Blogg appen fungerar ju inte heller, så därför har det inte blivit någon mobilblogg heller. Men jag lovar att jag ska försöka blogga. Och som ni märker så bloggar ju inte Felicia heller, vet inte riktigt vart hon befinner sig i världen. Men snart är vi båda tillbaka. Jag lovar att uppdatera i morgon kväll eller natt!

Nu ska jag sova, ska upp halv åtta för att åka till karolinska. Undra vad som kommer hända där... ;)


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0