Dag 13 – Den här veckan

Jag börjar med förra helgen.

Fredag, jag åkte till skolan senare än vanligt eftersom jag missade bussen. Åkte hem med Lasse, Nelly och Lovisa. Åkte sen till Södertälje för att ta tåget ner till Skåne. Kom fram vid halv elva tror jag och åkte hem till Lasses mamma.

Lördag, vaknade ganska tidigt. Åt frukost och fixade mig sen åkte vi till Lasses bror. Åkte senare till deras kusins 50 årsfest. Träffade massor av deras kusiner och andra släktingar.

Söndag, vaknade för tidigt och åkte hem. Var hemma en timme sen var det dags för gymnastik träning. Böjde ryggen för mycket så den gör ont konster nu..

Måndag, åkte till mormor i Dalarna. Träffade min morbror, mamma och lillebror.

Tisdag, åkte hem till mamma och Charlie. Utforskade Dalarna lite.

Onsdag, träffade Lovisa och Ina. Åkte till Falun med dom och såg svenska björnstammen.

Torsdag, hjälpte mamma att flytta till en ny lägenhet. Sjukt skönt att hon har skaffat eget nu igen.

Fredag, fick åka hem ganska tidigt för att vara i Stockholm tidigt. Stressade till vh, bytte kläder på ett solarium, slängde in väskorna i bilen och missade tåget mot Kungsängen. Fick ta ett senare tåg till årstaberg och sen vidare till liljeholmen där jag träffade Betty. Åkte sen till Globen med henne och Amanda. Var på en galen konsert som jag aldrig kommer glömma. Avicii är så bäst!

Lördag, vaknade vid tio av att det lös in i rummet från mitt lilla fönster. Åt frukost med familjen då vi bestämde oss för att åka till Ringvägen. Vi åkte dit strax efter ett och gick en bit. Åkte sen till Coop så tjejerna fick leka lite.

Söndag, ska ha gymnastikträning i twisters hall. Sen måste jag hem fort och plugga.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0