Hela helgen med bebis

Japp, kortfattat och underbart om min helg!
Vi har som sagt bara haft det mysigt hela helgen.
På fredagen så kom jag till anton runt halv 3. Vi gick hem till honom och somnade för båda var så trötta:)
Typ åt pizza till middag och kollade på film med hans mamma och själva.
Igår så vaknade vi runt 10 (?) Helt sjukt.
Gick upp och åt frukost och sen så badade vi. Vi kollade även på film och på kvällen så gick vi ut för att handla godis! Träffade på viktor ett tag och pratade och sen så gick vi hem. Kollade på först på en komedi och sen avslutade med en sjukt läskig film. (jag höll på att kissa på mig)
Vi somnade runt 3 tror jag. Vi vaknade idag runt 12 och gick upp efter typ en timme. Alltså ni ska bara veta hur underbart det är att vakna upp med den fina underbara pojkvännen jag har!
Vi duschade och åt frukost och sen hade det mysigt hela dagen tills jag skulle åka mot träningen vid 5.
Nu har jag kommit hem från träningen och känner att träningen gick bra! ett minus är att jag har börjat fått slemhosta..
Men nu ska jag kolla på filmen med mamma: Taken som går på fyran!
Puss puss


Världens sötaste pojkvän!


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0