Rolig lista!

Namn: Felicia Sjöblom
Ålder: 16
Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Min underbara pojkvän
Vad gjorde du kl 08 imorse: Gick ut genom dörren och sade "hejdå" till Anton
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn
Det sista du sa högt: kom inte ihåg, något om vart jag ville resa
Det senaste någon sa till dig: vart vill du resa felicia?
Vad har du druckit idag: mjölk,cola
Vad var det senaste du åt: sallad
Vad var det senaste du köpte: godis
Vad är det för färg på din ytterdörr: grön
Vad är det för väder hos dig nu: rätt kallt
Godaste glassmaken: ben and jerrys. Cookie dough

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: typ
Sover du tungt: ja, det gör jag för det mesta. Om jag inte är stressad
Drömmer du mardrömmar: Det händer, men inte ofta

Trivs du med ditt jobb: Jag går fortfarande i skolan.
Favoritklädsel: Det beror på vad det är för väder.
Vad ser du om du tittar till höger: en vägg
Vad gör dig glad just nu: hmm.. bara jag tänker på min pojkvän, mina underbara vänner och familj gör mig glad!
Vad ska du göra härnäst: Vet inte, snart åka hem från min syster
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad,trött,lite stressad,lycklig
Hur många kuddar sover du med: typ 3/4 är i sängen, men sover bara på en..
Morgon eller nattmänniska: Natt förfaaan:)
Vad är viktigast för dig: Pojkvän,familj och vänner!
Är du kittlig: Ja det är jag verkligen!
Snarkar du: tror inte det, kan hända när jag är förkyld.
Stjärntecken: Tvilling
Stökigt eller välstädat rum: Hos mamma är det alltid städat, hos pappa är det olika.. ofta stökigt

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0