Underbara helger är bra helger!

Hejhej!
haft en supermysig helg! I fredags drog vi till fotbollsplanen där antons brorsa och hans vänner var ett tag när jag kommit, sen handlade vi glass när vi var på väg hem. Supergott! Efter så gick vi hem och tog det lugnt och hade det mysigt hela kvällen, bastade osv.
På lördagen gick vi upp runt halv 9 för anton hade träningsläger, så jag följde med han upp och satt med och var social när han åt osv.Sen drog anton runt kvart i 10 och jag gick och lade mig och sov igen..hihi. Vaknade runt halv 1 och gick ner och åt frukost, snackade och kollade på film med antons pappa ett tag(skulle egentligen varit med Vanja, men vi bestämde att vi skulle ses på kvällen istället) Sen kom anton hem vid 4. Då duschade vi och lilla pojken somnade ett tag innnan hans kalas skulle börja! Träffade lite av hans släkt och vi hade det jättetrevligt! Efter kalaset så drog jag och Anton till Vanja runt halv 12 och vi kollade på film och snackade om allt mellan himmel och jord! Drog hem lite efter 4 för jag var så trött att jag somnade i Vanjas säng(a) Somnade typ halv 6
På söndagen vaknade vi runt 1 och gick ner och åt frulle som vanligt. Sen slappade vi ett tag, sen ville jag gå ut så vi gick och tog en glass på pia och sen drog till Antons skola och gungade ett tag, det var så skönt ute!! Sen gick vi hem efter ett tag, typ åt middag, sen kom Alvisen! Vi kollade på tv och gick ut ett tag igen, sen drog Alva hem, och jag och anton kollade lite på tv, sen bastade vi och duschade osv. Sen spenderade vi den sista natten till idag.
Idag försov vi oss, jag missade min första lektion, men det gjorde inte så mycket. Alarmet hade inte ringt på Antons telefon.. jättskumt. Aja, dagen rullade på som vanligt. Åt donken till lunch och slutade runt 3. Men nu ska jag kolla på någon film, sen blir det plugga!!


randombild på min mage hahahahhaha!! Vill vara bruuuuun.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0