vilken bikini?

Tittar runt lite grann efter en ny bikini, men vet verkligen inte vilken jag ska köpa. Jag behöver en till USA och till i sommar. Men det känns såhär, jag vill ha en som INGEN annan kommer ha, eller iallafall väldigt få kommer ha. Och köper jag en från tex H&M kommer jag möta ca 5 st med likadan i sommar. Så därför borde jag vänta till jag är i USA och köpa en då? Köper jag en där så är jag säker på att jag kanske kommer möta 1-2 eller ingen med likadan bikini som mig. Det är roligare att ha något som ingen annan ha. Men jag är rädd för att jag inte kommer hitta någon i USA. Vet inte vad jag ska göra. Hjäääälp mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den första är jättesnygg men de är säkert många som kommer ha sån :/

2012-03-11 @ 11:30:17
URL: http://iidaparwen.blogg.se/

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0