Visste ni att...

När jag sover ensam måste jag ligga längst in i sängen, närmast väggen. Men med kompis/kompisar måste jag ligga längst ut.

När jag sover ensam ligger jag först åt höger, med vänstra benet långt upp mot över kroppen sen för att sova vänder jag mig åt höger fast ligger i samma ställning med andra benet.

Jag blir lätt sprallig och kan nog bli väldigt jobbig. Jobbar mycket på det.

Jag äter godis osv fast jag inte är sugen utan bara har tråkigt.

Jag har kommit in i en klädperiod då jag känner att jag måste ha nya kläder heela tiden.

Jag tror att jag vill gå IT gymnasiet i Sundbyberg.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0