10 sanningar

Jag hatar när tjejer som har storlek 36 säger att dom är tjocka. Vad är inte jag då liksom.
Jag tycker mer om frukt och grönsaker än godis, ändå äter jag mer godis.
Jag mår dåligt när jag inte tränar.
Jag sover för lite på vardagar, hinner knappt sova haha.
Jag har gått i tre skolar på 14 månader.
Jag kan inte vara utan min mobil. Får panik och jag inte hittar den och börjar leta som en galning.
Jag älskar kläder sjukt mycket.
Jag bryr mig mycket om mitt utseende, fast inte för mycket haha.
Jag vill inte bli vuxen, fast ändå så vill jag haha.
Jag tror att jag är svår att förstå sig på hahah.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0