Fredag

Tjooohoo
igår var jag med min otroliga vackra bebis efter skolan! Vi badade i hans pool och åt god mat och massa onyttigt och hade det allmänt mysigt! Idag så tog det mig över tre timmar att komma till skolan från anton för ett jävla strömavbrott, så fucking sur haha. Dagen blev i alla fall kort i skolan och slutade tidigare. Mötte upp Sofia när jag slutat och vi åjte ner till nynäs. Vi mötte även Tixi, och snackade med henne ett tag. Sen drog vi hem till mi padre och gick ut med Tilda i parken och sen åt pizza och massa annat onyttigt nu på kvällen. (känner att jag är väldigt nyttig)
Jag och sofia var barnvakt åt min lillasyster, och efter hon somnat kollade vi på olika dokumentärer och pratade om allt mellan himmel och jord. Pratade en snabbis med älsklingen i telefonen och Felicia efter sofia åkte hem. Känner mig så lonely, får krama min stora nalle extra inatt.
XOXO
saknar det här.

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0