jag hatar rubriker

Hejhej. Har nyss kommit hem från skolan. Har jätteont i magen och typ lite i huvudet. Tjejmiddagen hos felicia var awesome tyckte jag och felicia har också haft det bra såg jag, hehe:)
Igår efter jag bränt sönder mig på bröstet och i ansiktet hemma hos felicia så åkte jag till antonia och var där. Vi hade de supermysigt. Gick som vanligt och handlade onyttigt på ica, en varsin glass och en mango dricka typ. Hehe
Kom hem igårkväll runt halv elva. Då duschade jag och sen la jag mig i sängen, hade sprängande huvudvärk, tror att det berodde på solen. Idag så har skolan varit as nice, vi hade bara 2 lektioner innan lunch, och efter så kollade vi på film i typ en timme och 25 minuter, sen slutade vi!
Men nu ska jag gå upp och ta en tupplur, puss på er!
Jag älskar dig gullis

Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0