Day 1

Sitter just nu i lobbyn som är det ända stället på hotellet som han internet, så jag tänkte passa på och berätta om min första dag här nere.

Igår på flyget satt jag Brevid en jätte trevlig kvinna som hjälpte hela vägen till bussen som skulle ta mig till hotellet här i Indien och även på planet. Jag är hur tacksam som helst för utan henne ade jag gjort hundra misstag och jag hade hamnat någon helt annanstans haha.

När jag klev ut ur flygplatsen så var bland det första jag såg en 50+ man som låg och sov och jag blev skit rädd. Dels för att det var mörkt och jag såg han knappt först och dels för att han bara låg där helt still och såg inte ens levande ut.

Väl på bussen som skulle ta mig hit till hotellet så var det jätte varmt, och bussresan tog över en timme så jag var framme vid 00.00 ungefär.

I morse vaknade jag ganska tidigt och gjorde mig i ordning för att äta frukost och gå till stranden med min familj. Vet inte hur varmt det är i luften men i vattnet är det ungefär 28 grader så det är jätte skönt!

Jag och Hilda har tagit en promenad till centrumet och wow vad mycket grejer dom säljer, och billigt!

Snart ska vi till stranden igen och jag ska fixa mina naglar. Klockan 18.00, alltså 12.30 ska vi på nattmarknad och shoppa. Behöver bl.a. en ny bikini.

Nu ska jag gå och sola som jag inte gjort idag för att set har varit så varmt och vi har varit igång hela tiden.


Kommentarer

Vi vill inte ha någon kränkande kommentar, som är anonym. Vi kan lätt spåra ditt ip nummer!

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
bloglovin
RSS 2.0